Dag 7&8 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu Dag 7&8 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu

Dag 7&8

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen

17 Oktober 2014 | Sri Lanka, Anuradhapura

Lieve lezers,

De afgelopen twee dagen hebben we vooral aandacht besteed aan ons project in het weeshuis.
We hebben onder andere een systeem bedacht voor onze bibliotheek. We hebben een aantal grote vellen gemaakt waarop geschreven wie welk boekje geleend heeft, dit gaan we in de kamer ophangen.
Ook zijn we samen met Nimal en Sunchi verf gaan halen bij een lokale winkel. De kleur is natuurlijk roze geworden!
We hebben ook een plan bedacht voor ons knikker project. We willen buiten een pleintje maken waar ze kunnen knikkeren.
We zijn ook wezen shoppen!! We hebben maandag een bruiloft (kennen diegene niet) maar dan moeten we traditionele kleding aan, ze noemen dit een sari. Alle vijf hebben we een hele mooie stof uitgekozen.
We hebben ook een paar stortbuien over ons heen gekregen, vanmiddag was het zelfs zo erg dat de hele keuken blank stond.
Voor dat ik het vergeet, vanmorgen toen ik wakker werd kwam ik erachter dat er een kakkerlak in mijn klamboe zat! Onze superman Nimal heeft hem weggehaald, nu kan ik vanavond weer rustig slapen.

Liefs uit Sri Lanka xx

• 17 Oktober 2014 - 18:01

Hanneke:

Leuk dat jullie al druk bezig zijn met het project! Ben benieuwd naar de mooie roze bieb! En ben benieuwd wat de kindjes van het knikkeren vinden haha! Oeeeeeeh die kakkerlak in je klamboe lijkt me niet zo fijn hahah......
    Veel plezier nog daar lief zusje!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Oktober 2014 - 18:54

Trudy:

Ajobowan Susanne en Kirsten,
    Ohh, wat gaat een week toch snel en wat een avonturen hebben jullie al beleefd. Jullie hebben lekker nog een weekje. Geniet ervan! En wist je dat..........Nimal, de superheld, heel erg bang is voor kakkerlakken en....muizen!
    Lieve groetjes Trudy