Foto's dag 6 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu Foto's dag 6 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu

Foto's dag 6

Blijf op de hoogte en volg Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen

15 Oktober 2014 | Sri Lanka, Anuradhapura

Foto's van onze safari!

• 16 Oktober 2014 - 01:09

Tineke Onstenk:

Hallo Kirsten en Susanne
    Wat geweldig leuk om jullie verslagen te lezen en de foto's uit zo'n heel ander land te zien. Jullie genieten ervan, dat is te zien. Wel een druk programma! Groetjes, liefs Tineke

• 16 Oktober 2014 - 18:15

Theo-jan En Corien :

Hey lieve Suus en Kirsten, geweldige foto's en verhalen hebben jullie nu al! Enne haha het is toch een Varaan? En zo te lezen gaat het helemaal lukken met die bibliotheek (die roze wordt begrepen we van de appjes. En helemaal super dat we zoveel contact hebben en zo weten wat jullie daar allemaal uitspoken. (haha ik hoef niet alles te weten hoor....) Hier is het vooral hard werken maar zondag kan het ruim 22 graden worden hier dus kunnen wij ook nog een dagje genieten van de zon. Nou heel veel succes en vooral ook veel plezier en genieten van alles!

Dikke kusssssssssss Tj en Corien.

• 17 Oktober 2014 - 17:58

Hanneke: