dag 6 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu

dag 6

Door: Kirsten

Blijf op de hoogte en volg Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen

15 Oktober 2014 | Sri Lanka, Anuradhapura

Hallo lieve lezers,

Ferraan, Pauw, Kip/haan (nationale vogel), schildpad, herten, pelikaan, adelaar, krokodil, flamingo's, vossen, bison en een luipaard!! Deze dieren hebben wij vandaag allemaal gezien. We werden vanmorgen om 5 uur hier al opehaald door een super gafe safari auto. We hebben tot 3 uur in het park gereden en super mooie dingen gezien. Jammer genoeg konden we geen olifant vinden.. :( Op de terug weg kregen we wel een heerlijke regenbui over ons heen. We voelden ons toen weer even Nederlander. Toen we terug kwamen, hebben we eerst met Nimal het kostenplaatje doorgenomen voor de bibliotheek, daarna hebben we de knikkers die we mee hebben genomen verdeeld in zakjes. Deze zakjes zijn gemaakt door de oma van Susanne en elk meisje in het weeshuis krijgt haar eigen zakje. We hebben dus weer een super leuke dag gehad!

Liefs uit Sri Lanka xx