Dag 1 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Suus

Blijf op de hoogte en volg Susanne van Ewijk & Kirsten Jeurissen

10 Oktober 2014 | Sri Lanka, Anuradhapura

Na de laatste traantjes en dikke knuffels is het dan eindelijk zo ver, ons avontuur kan beginnen! Vanaf Dusseldorf gaan we naar Abu Dhabi, we zitten in een heel mooi luxe vliegtuig. Aangekomen op Abu Dhabi hebben we al snel onze gate gevonden, we worden door iedereen aangestaard, aangezien we de enige blonde meisjes waren die er rondliepen. We moeten nog 4,5 uur in een wat minder luxe vliegtuig, maar de eindbestemming is al in zicht!
Aangekomen in Colombo gaan we soepel door de douane en als we onze bagage zoeken, komen onze koffers als eerste van de band rollen. Nu onze volgende stap: op zoek naar Nimal. In de aankomsthal lopen we drie rondjes en naar buiten maar we kunnen hem nergens vinden... We gaan naar een informatiebalie en vragen of ze willen bellen. Na even gewacht te hebben doen ze dit ook en we vinden Nimal!
'S ochtends om half 6 is Sri Lanka al vol leven, het is hartstikke druk op straat en we zien zelfs een olifant in een vrachtwagen staan!!
Na 5 uur hobbelen komen we aan op onze eindbestemming, we worden hartelijk ontvangen, onder andere door 3 Nederlandse meiden die er ook zijn. Er zijn nog een aantal dingen waar we aan moeten wennen, bijvoorbeeld is het nogal raar om ineens met je handen te eten. We zijn vollop plannen aan het maken voor de komende 2 weken, Nimal helpt ons daarmee. We kunnen er nu nog geen foto's op zetten, maar die volgen snel!

Liefs vannuit Sri Lanka xxx